Ilustracja Wren McDonald
Człowiek

Wyłączyć pompę emocji

Wade Roush jest gospodarzem i wydawcą podcastu Soonish, który zajmuje się techniką, kulturą i problemami przyszłości. Jest także współzałożycielem prowadzonego przez wielu autorów podcastu Hub & Spoke, a także niezależnym dziennikarzem, który publikuje m.in. w MIT Technology Review, Xconomy, WBUR i WHYY.Nick Higgins Wade Roush jest gospodarzem i wydawcą podcastu Soonish, który zajmuje się techniką, kulturą i problemami przyszłości. Jest także współzałożycielem prowadzonego przez wielu autorów podcastu Hub & Spoke, a także niezależnym dziennikarzem, który publikuje m.in. w MIT Technology Review, Xconomy, WBUR i WHYY.
Czy mogą być lepsze media społecznościowe niż Facebook?

Pomińmy zdjęcia dzieci, kotów i zaproszenia na spotkania absolwentów szkół, a okaże się, że Facebook to w istocie jedna z najbardziej skutecznych platform reklamowych w historii.

Facebook obserwuje, co lubisz i co cię złości, aby następnie wykorzystać te informacje, sprzedając reklamy firm, którym zależy na dotarciu do klienta o określonym profilu. Przygląda się też, co podoba się innym, i podsuwa ci te treści, aby jak najskuteczniej zachęcić do przeglądania profili, a przy okazji pokazać ci jak największą liczbę reklam.

Świat Nauki 6.2019 (300334) z dnia 01.06.2019; Nauka i biznes; s. 15
Reklama