Pulsar - wyjątkowy portal popularnonaukowy Pulsar - wyjątkowy portal popularnonaukowy Pixabay
Człowiek

Świetlne manipulacje

Oświetlenie wpływa na to, czym kierują się konsumenci

Zakupy można podzielić na kupowane emocjonalnie i racjonalnie. Podczas gdy do zareklamowania słodyczy wystarczy chwytliwa piosenka, a luksusowych perfum – rekomendacja gwiazdy filmowej, w przypadku zakupów takich, jak środki czystości, sprzęt gospodarstwa domowego czy samochód dla całej rodziny, potencjalny nabywca oczekuje rzeczowych informacji o zaletach produktu. Ale, jak się okazuje, na decyzję mogą wpłynąć również zupełnie nieoczekiwane czynniki.

Dr Irene Huang z Nanyang Business School przy Nanyang Technological University w Singapurze oraz dr Ping Dong i prof.

Świat Nauki 8.2018 (300324) z dnia 01.08.2018; Skaner; s. 13
Reklama