Ilustracja Jay Bendt
Struktura

Kolejna runda fuzji

12 pomysłów na nowe firmy, które raczej nie powstaną, choć powinny

Czy zauważyłeś, że ostatnio korporacjom działającym w obrębie gospodarki cyfrowej nie wystarczy pozycja olbrzymów, które opanowały świat? Zaczęły wrastać w siebie nawzajem, dochodząc do wniosku, że warto połączyć uzupełniające się nawzajem oferty dwóch różnych firm, aby wspólnie zapewniać subskrybentom więcej. I zmniejszyć prawdopodobieństwo, że wybierzesz którąś z ofert konkurencji.

Właśnie dlatego dziś współpracują ze sobą T-Mobile i Netflix (abonenci T-Mobile otrzymują za darmo subskrypcję Netflixa), a także Netflix i Comcast (opłata za korzystanie z Netflixa jest zawarta w abonamencie Comcast).

Świat Nauki 8.2018 (300324) z dnia 01.08.2018; Technofakty; s. 19
Reklama