Kolejna runda fuzji
12 pomysłów na nowe firmy, które raczej nie powstaną, choć powinny
1 sierpnia 2018
Czy zauważyłeś, że ostatnio korporacjom działającym w obrębie gospodarki cyfrowej nie wystarczy pozycja olbrzymów, które opanowały świat? Zaczęły wrastać w siebie nawzajem, dochodząc do wniosku, że warto połączyć uzupełniające się nawzajem oferty dwóch różnych firm, aby wspólnie zapewniać subskrybentom więcej. I zmniejszyć prawdopodobieństwo, że wybierzesz którąś z ofert konkurencji.
Właśnie dlatego dziś współpracują ze sobą T-Mobile i Netflix (abonenci T-Mobile otrzymują za darmo subskrypcję Netflixa), a także Netflix i Comcast (opłata za korzystanie z Netflixa jest zawarta w abonamencie Comcast).
Świat Nauki
8.2018
(300324) z dnia 01.08.2018;
Technofakty;
s. 19