. . Shutterstock
Człowiek

Ku lepszej przyszłości

Przy motywowaniu przedsiębiorców istotną rolę odgrywa ukierunkowanie przekazu

Liderzy branży technologicznej wciąż są w niewystarczającym stopniu zróżnicowani, lecz z nowych badań wynika, że niewielka zmiana akcentów w ofertach wsparcia dla firm może przyciągnąć szerszą gamę przedsiębiorców. Wyniki tych badań opublikowane w czasopiśmie Management Science pokazują, że proste przeformułowanie opisów możliwości finansowania może przyciągnąć więcej kobiet, a także więcej pionierów biznesu obdarzonych zmysłem społecznym.

Projektem badawczym objęto potencjalnych uczestników Inclusive Innovation Challenge (IIC), organizowanego przez Massachusetts Institute of Technology ogólnoświatowego konkursu, w którym są przyznawane pieniądze i inne rodzaje wsparcia dla małych firm technologicznych o dużym potencjale wzrostu.

Świat Nauki 3.2021 (300355) z dnia 01.03.2021; Skaner; s. 10
Reklama