Dobry start
Dzieci chodzące do przedszkoli, w których są zachęcane do rozwijania języka mówionego i umiejętności koncentracji, radzą sobie lepiej w szkole i poza nią
1 listopada 2019
Dawn Bradley, nauczycielka nauczania początkowego spędzająca wiele czasu z dziećmi w wieku trzech, czterech i pięciu lat, wie jedno: są niedoceniane. „Mają po prostu wykonywać polecenia, a pytane, odpowiadać w najprostszy sposób: tak lub nie” – mówi. Tymczasem Bradley w ciągu pięciu lat pracy w Libertas School of Memphis w Tennessee spotkała mnóstwo dzieci w wieku przedszkolnym uparcie próbujących rozwiązywać problemy matematyczne, uczących się okazywania grzeczności po przypadkowym zderzeniu się z koleżanką lub kolegą czy też zadających wnikliwe pytania na każdy temat, choćby budowy owadów lub rzeki Missisipi, płynącej przez Memphis.
Świat Nauki
11.2019
(300339) z dnia 01.11.2019;
Edukacja;
s. 64