Sprzęt laboratoryjny do zapłodnienia in vitro to m.in. strzykawki do podawania leków, szalki Petriego, probówki. Sprzęt laboratoryjny do zapłodnienia in vitro to m.in. strzykawki do podawania leków, szalki Petriego, probówki. Jamie Chung

Zamrożona nadzieja

Sprzęt do witryfikacji, taki jak widoczny na zdjęciu S-Cryolock, umożliwia błyskawiczne zamrożenie zarodków i komórek jajowych, które ogranicza ryzyko uszkodzeń.Jamie Chung Sprzęt do witryfikacji, taki jak widoczny na zdjęciu S-Cryolock, umożliwia błyskawiczne zamrożenie zarodków i komórek jajowych, które ogranicza ryzyko uszkodzeń.
Postępy w technice mrożenia komórek jajowych sprawiły, że, teoretycznie, kobiety mogłyby odkładać ciążę w nieskończoność. Jednak nauka wszystkiego nie załatwi

Energetyczny żółty kolor idealnie nadaje się na logo centrów odnowy fizycznej i biologicznej kierujących swoją ofertę do dbających o zdrowie kobiet. Taki właśnie pozytywny odcień ma soczysty grejpfrut w znaku firmowym popularnej sieci salonów fitness SoulCycle, a także wesoły jaskier mobilnych salonów fryzjerskich Drybar z Kalifornii. Z kolei w zeszłym roku w ruchliwych punktach Manhattanu i Los Angeles – tam, gdzie zawsze jest dużo przechodniów – pojawiły się żółte vany w odcieniu słonecznika.

Świat Nauki 6.2019 (300334) z dnia 01.06.2019; Przyszłość medycyny 2019; s. 40